jednicky-mssssn@msn.com

EPR systémy

PODPORA24

Služba PODPORA24, poskytovaná firmou OneDesign, je zaměřena na vyřizování dotazů, odstraňování závad a vyřizování dalších drobných požadavků ze strany objednatele.

 

Přístup ke službě

Oprávněný pracovník objednatele, který má přístup do administrace, má možnost zadávat požadavky na službu PODPORA24 čtyřmi způsoby:

• Vyplněním formuláře, který je dostupný v administračním rozhraní.
• Telefonicky, na číslo 608 555 995 nebo 415 655 611, v pracovní dny v době od 9.00 do 18.00.
• Faxem, na číslo 246 024 936, 24 hodin denně.
• Elektronickou poštou, na adresu info@1-design.cz, 24 hodin denně.

 

Co dělat před zavoláním

Dříve než zavoláte PODPORA24, zvažte následující:

• Obdržel-li jste chybovou zprávu, buď přesně zprávu opište, nebo vytiskněte obsah obrazovky.
• Pokuste se zjistit, jedná-li se o problém hardware nebo software.
• Pokuste se určit, je-li problém v operačním systému, komunikačním software, v použité aplikaci nebo síťovém propojení.
• Osoba, která chybu objevila, by měla být připravena odpovědět na případné dotazy.
• Buďte připraveni popsat, podle možností do nejmenších podrobností, Vaši činnost přis výskytu problému a pořadí, v jakém jste co prováděl, aby mohl být problém reprodukován.
• Jste-li schopni problém opakovaně vyvolat, poznamenejte si, jak se dá vyvolat.

 

Odpověď servisního střediska

Ohlásite-li problém, ozve se Vám do určené doby (uvedeno ve smlouvě) zodpovědný pracovník naší firmy. Analytik firmy OneDesign Vám odpoví na Vaše dotazy nebo vyřeší problém rovněž po telefonu. Někdy je ovšem třeba delšího šetření. V těchto případech Vám pracovník firmy po vyřešení Vašeho problému zavolá zpět informaci o řešení.

V mnoha případech Vás pracovník firmy může požádat o vyzkoušení alternativní metody k získání stejného výsledku, ale s obejitím problémové cesty řešení. V těchto případech, prosíme, vyzkoušejte navržené řešení a oznamte nám, zda je navržené řešení uspokojující.

 

Další postup v případě přetrvávající poruchy

Nedojde-li k uspokojivému výsledku společným postupem, zahájí se další způsob odstranění závady, tj.příchodem odborného pracovníka dodavatele na pracoviště objednatele.

 

Mapa dostupnosti schůzek
Vizitky ZDARMA při realizaci internetového obchodu
Novinky
Aktuality